Lid worden

Als u zich via hier inschrijft komt u automatisch op onze wachtlijst, dit is ook de enige manier om er op te geraken. U zal van ons niet meteen een mailtje krijgen om je inschrijving te bevestigen, u komt op onze automatische wachtlijst. Momenteel zitten al onze takken goed vol, maar wanneer er plaats is in de juiste leeftijdstak voor uw zoon/dochter nemen wij contact op met u.
Gelieve bij opmerkingen te vemelden indien het gaat om een broertje of een zusje van iemand die al in de scouts zit of als het een kindje is van oudleiding binnen onze scoutsgroep, deze krijgen namelijk voorrang op de wachtlijst.
Het is de bedoeling dat je de info invult van uw zoon/dochter die u wenst in te schrijven. Je moet elk kind apart inschrijven, anders kunnen wij dit administratief niet echt verwerken. Iedereen mag bij ons sowieso 3 keer proberen, alvorens uiteindelijk definitief in te schrijven. Voor verdere informatie of bij vragen kan u altijd mailen naar groepsleiding@scoutsevergem.be.