Kapoenen

jongens en meisjes van 6 tot 8 jaar

De leiding:

Elaba iedereen,
Hierbenik weer!! Sommige onder jullie kennen me al andere nogniet maar dat is geen probleem want dat gaat snel gebeuren.
Voor degene die me nog niet kennen hier even een kleine voorstelling van mezelf: ik ben Axelle Baert, 22 jaar oud ik ben zelf zes jaar lid geweest en heb nu al vijf jaar leiding achter de rug. Dit is dus mijn elfde jaar scouts! Ik kijk er zeker naar uit om als leiding mega toffe vergaderingen, een de max van een weekend en een onvergetelijk kamp met jullie te hebben!
Zo, dit was een kleine voorstelling van mezelf (jullie weten eigenlijk niet zoveel maar jullie zullen mij zeker leren kennen op de vergaderingen)! Ik hoop dat jullie even hard uitkijken naar het nieuwe scoutsjaar als ik en we gaan er samen een ONVERGETELIJK jaar van maken!!!!!!!!!
Tot op de startdag ;)
Stevige linker, Phoenicolasiusrode Groothartige Simia

Dag kapoenen
Ik ben Joren Lerou, 18 jaar oud. Na zes jaar lid te zijn geweest is dit nu mijn tweede jaar leiding. Ik kijk er alvast naar uit om mijn carrière als leiding bij jullie te mogen verderzetten.
Ik studeer nu Elektromechanische-systemen op de hogeschool Odisee in Gent.
Mijn hobby’s zijn uiteraard Scouts, maar ook handbal en eens iets gaan drinken met vrienden doe ik graag.
Voila dit was een korte voorstelling van mezelf. Ik hoop jullie allemaal te zien op de startdag.
Stevige linker
Padoekkleurige impetueuze rode lynx

Heyhey!
Ik ben Kato of ook wel Ranunculusroze integere berner sennenhond. Dit jaar mag ik aan jullie leiding geven. Het is mijn tweede jaar leiding en ik kijk er al enorm naar uit!
Buiten de scouts ben ik ook actief bezig met muziek. Ik speel viool in een orkest, dus als jullie eens willen kunnen jullie een concertje bijwonen. Hopelijk speel ik dan niet te vals ;). Ook zit ik in een koor waarbij ik ook weer viool speel, want zingen is niet echt mijn ding.
Ik begin aan mijn eerste jaar hogeschool waar ik biomedische laboratoriumtechnieken ga studeren. Af en toe zal ik dus wel eens achter mijn bureau moeten kruipen in plaats van op de scouts te zitten.
We gaan samen er echt een knaljaar van maken! Ik heb er alvast suuuuuper veel zin in en ik hoop jullie ook!
Vele groetjes
Kato aka Ranunculusroze integereberner sennenhond <3

Dag kapoenennnnnn,
Mijn naam is Toon Bracke en vanaf dit jaar ben ik jullie gloednieuwe leiding!!! Sommigen van jullie kennen mij misschien al een beetje vanop kamp. Voor degene die mij nog niet kennen, geen stress want we gaan elkaar snel zien! Ik ga nu aan mijn 3de jaar leiding beginnen. De afgelopen 2 jaar heb ik welpen gegeven. Ik zit al in de scouts vanaf ik zelf ook nog een kapoen was dus heb toch wel al veel ervaring.
Ik doe natuurlijk ook nog een hele hoop dingen naast leiding geven. Ik heb meer dan 10 jaar voetbal gespeeld maar vind eigenlijk zo goed als elke sport leuk. Ik speel ook graag spelletjes dus ik ben er zeker van dat we ons goed gaan amuseren!
Naast alle leuke dingen moet ik natuurlijk ook naar school gaan. Ik studeer bedrijfsmanagement aan de artevedehogeschool.
Ziezo, nu kennen jullie mij al een heeeeeel klein beetje. Ik kijk er ook enorm naar uit om jullie allemaal te leren kennen:)
Tot snel!
Toon, ook wel bekend als sequoiarode Ongedwongen Steltral

Hoi hoi liefste kappies,
Ik ben Yaris, een van jullie liefste leiding voor komend jaar. Dit is ondertussen mijn 5e jaar leiding en eindelijk mag ik leiding geven aan de meest enthousiaste groep, namelijk jullie! Ondanks dat ik al 15 jaar in de scouts zit, ben ik zelf altijd een kapoen gebleven, vol energie en fantasie.
Mijn en thousiasme zet ik ook in om training te geven en al even vrolijk naar mijn lessen te fietsen.
Maar weekenden staa helemaal in het teken van de scouts, samen ravotten, buiten spelen, nieuwe vrienden maken! Dus ik kijk heeeel hard uit naar komend jaar om er samen een topjaar van te maken!!
Eenstevige linker, Lavasbruine Toegewijde Orang-Oetan

Contact:
kapoenen@scoutsevergem.be

Medische steekkaart:
Je kan je medische steekkaart online invullen via volgende link.
(https://groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be/groepsadmin/)

De volgende link geeft je een stappenplan hoe je dit precies moet doen.
(https://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/files/paginas/2015.09.21_handlei... )